onsdag 17 december 2008

Torsdag

Godnatt alla vänner!!

Nu är kl 0600... snart i alla fall.. kommit hem efter en jobbig natt på jobbet, eller ja man kanske inte ska säga att jobbet är så speciellt tungt i sig. Men allt som händer runt om kring mig just nu känns lite mer.

Men inatt så har jag å Dennis å Patrik jewlats lite med Tessattack... som hon kallar sig. Men det är alltid lika roligt... Det gick bra för oss alla 4 inatt att komma fram på jobbet då allt väder är som de ska vara en vinter.. bart å blöt.. :P

Sen när de gäller mitt förra liv, så börjar de ordna upp sig. Visst de är en massa bråk då å då me exet vilket inte alls är roligt då ja älskar henne mer än mycket som den underbara person hon är. Hon har ju gett mig Sebbe.. å de säger ju inte lite . Men men det är som det är. Inget tjafs idag ialla fall ..

Sen finns det en person till som ligger mig varmt om hjäratat.. mina vänner vet vem de är.. å de verkar som de ska lösa sig där med. Vi får hoppas på det..

Men nu ska ja ner i badet, sen är de sängen som gäller... Go natt så hörs vi senare idag


God morgon alla. Nu har mat sovit en stund igen. Nu är det dags att ta tag i dagen syslor.. Det innebär att ja ska stäa upp lite här å där, träffa min son om några timmar han å hans mamma kommer in till örebro en sväng. Gå till vårdcentralen å få en tid där å kolla vad som har hänt med min fot. Sen är de väll att göra mat å åka till jobbet som gäller. Men men som sagt nu är de frukost sen är det dags att börja städa lite...


Nu har man varit på vårdcentralen å tagit bort en nagel. Så nu är man omlindan om foten å ska gå till jobbet.. räknar me att de tar lite längre tid.. men annars ska de nog lösa sig.
Blev inte så mycket städa idag inte.. men ja han i alla fall tvätta.. ska diska efter maten sen blir de att gå till jobbet..

Ta hand om er idag.. kram kram
__________________________________________________________-

Dagens träning :
6 km gång från jobbet

__________________________________________________________

Mat.
Te och smörgås
Färsk pasta med bacon

1 kommentar:

  1. Men "lillebror" bloggar oxå!! hihi... spännande!! :)

    SvaraRadera