onsdag 24 december 2008

Ondag Julafton

Hej på er!!

Ja ha då var de julafton igen.. :P Man blir bara älder å älder.. denna jul är väll inte som alla andra kanske.... första gången på 7 år ja inte firar den me min son... första gången på 10 år ja sitter ensam på julen.. Men det löser sig.. ja ska till syrran en stund å fira lite me henne.. Här är de inte ens juldoft hemma.. ingen gran ingenting... Men det får vara så denna jul.. Det har hänt så mycket jobbigt detta år så de är fan inte värt att fira jul idag i alla fall.. Skulle vara gift.. pappa dött.. firar inte kul me min son... vänner dör kors å tvärs.. Fan.. detta år är inget att komma ihåg... Men men de löser sig...

Ja har hittat någon som ja börjar få lite känslor för mer vet ja inte nu.. eller jo ja vet nog en hel del.. men ja vet inte hur ja ska våga gå vidare me allt som hänt överallt.. Vill inte såra eller bli sårad igen... Vet bara att Carro som bor hemma hos mig är helt jewla underbar som person.. vi skrattar å har samma humor å smak på mycket i livet.. men ja kommer ju att såra henne till slit me känns de som.. men ja ska försöka att inte tänka så.. .känns som allt ja gör blir fel i alla fall..

Men nu ska vi inte sitta å vara såna på julafton.. de kan vi ta en annan dag... Men va fan ska ja göra... nått bra måste få hända detta år me.. Något... Ja hoppas det ja känner för henne är sant.. å inte sökande efter närhet.. för de vill ja inte... ja vill ha en ja kan älska ovilkorslöst.. å som älskar mig för den ja är... hoppas det kommer att bli så.. vi får se till nyår va som händer.. Carro är sjuk idag å ska åka till sin mamma sewnare.. sen kommer hom hon nyårsafton eller dagen före... hoppas.. jag i alla fall.. men de vekar så nu...

Sen har vi ju camilla.. som fortfarnade betyder massor.. men som jag aldrig kommer kunna bli tillsammans me igen efter allt som hänt de sista tiden. men hon finns där i mina tankar å ja vill inte såra henne... hoppas ja inte gör de om ja skulle våga gå vidare.. de håller mig tillbaka nå grymt mycket.. för att såra är de värsta som finns... å ja vill inte göra de... då sårar ja heller mig själv....

Jaja,, ta hand om er idag där ute.. å GOD JUL... kram

1 kommentar: